Czy odpowiadanie na opinie Google ma sens?

Odpowiadanie na opinie google jest jednym z tematów, którzy budzi mieszane uczucia wśród różnych firm. Czy warto wchodzić w dyskusję z naszym klientem? Jak to robić? A może lepiej jest po prostu przemilczeć temat i robić dalej swoje? Dziś odpowiemy na te pytania, dając każdemu z osoba do myślenia, czy warto jest korzystać z systemu odpowiedzi google, jaki jest w naszych rękach.

początek wpisu

System odpowiedzi Google – narzędzie do obrony

Na samym początku warto zastanowić się, po co powstało narzędzie odpowiedzi w opiniach. Ma ono na celu możliwość rozwiązania konfliktu z danym klientem, pokazując naszą dobrą wolę. Możemy odpowiedzieć na zasadzie naszego punktu widzenia, bądź bić się w pierś i po prostu zaoferować zniżkę, rabat, bądź inne rozwiązanie, które wydaje się nam odpowiednie w naszym wypadku.

Nie każda firma marketingowa sugeruje jednak wchodzenie w interakcję z klientem, ponieważ inni mogą pójść tą samą drogą, oczekując gratyfikacji za coś, co nie miało miejsca. Opinie google firma są różne, jednak faktycznie, nie każdy profil firmy sprawdza się, jeśli chodzi o odpisywanie.

Kiedy odpowiedzieć klientowi?

Na pewno warto podejmować próbę rozwiązania konfliktu, kiedy prowadzimy mały i lokalny biznes. Na tym polu opinie google moja firma mają największe znaczenie, ponieważ zdecydowana większość klientów właśnie przez ten kanał dystrybucji reklamowej, będzie znajdywać naszą firmą. Nawet jeśli nie mamy wielu gwiazdek, natomiast podejmujemy kulturalną dyskusję z klientem, wtedy wychodzimy na uczciwego i dobrego właściciela, który chce dla swojego klienta najlepiej.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY