Newsletter:

OK

   

 
PSYCHOMANIPULACJA & ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
_________________________________________________________

::CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest nauczenie uczestników rozpoznawania sytuacji, w których inna osoba próbuje nimi manipulować. Uczestnicy uczą się odpowiednich technik obrony przed
manipulacją, szczególnie w procesach negocjacji i sprzedaży.

Celem szkolenia jest także wytrenowanie określonych schematów własnych zachowań
w sytuacjach konfliktowych oraz nauka panowania nad emocjami towarzyszącymi sporom.

Zdobyte podczas szkolenia umiejętności będą nieocenione szczególnie w bezpośrednich kontaktach z klientem, partnerem. W razie zaistnienia sporu, przedstawiciel firmy będzie
w stanie nad nim zapanować i załagodzić tak, aby swoją postawą i zaangażowaniem we wspólne dobro pozytywnie wpłynąć na wizerunek firmy.


:: KORZYŚCI

   Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
 


:: METODY SZKOLENIA

  
Mini-wykłady, ćwiczenia warsztatowe, symulacje (scenki video), dyskusje


:: CZAS TRWANIA
 

   2 dni



______________________________________________________________

 
Powrót  do listy szkoleń    zobacz termin szkolenia otwartego
 
  pobierz szczegółowy katalog szkolenia (pdf - 150KB)

Copyright © Aspire Group International , Kraków  tel/fax: (0) 510.086.835, Warsaw tel/fax: (22) 446.05.06
 
 
 
Live Chat Software for Business