Newsletter:

OK

   

 
JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
_________________________________________________________

::CEL SZKOLENIA

Kontakty międzyludzkie, ze względu na odmienność postaw ludzkich i niską przewidywalność zachowań, niosą ze sobą duży ładunek emocji i stresu. Kontakt z „trudnym klientem" może zaburzać sprawne wykonywanie pracy i realizację celów sprzedażowych i szkodzić wizerunkowi firmy. Celem szkolenia jest wykształcenie takich zachowań wśród uczestników, aby potrafili obsługiwać klientów w sposób profesjonalny, budujący dobry image firmy, nie rezygnując przy tym z własnych praw i godności. Rzetelnie poinformowany i właściwie obsłużony klient, dla którego sprzedawca będzie partnerem w interesach, wróci do firmy. Dokonywanie transakcji z wzorowo reprezentowaną firmą będzie dla niego przyjemnością.


:: KORZYŚCI

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą w stanie:
 


:: METODY SZKOLENIA

   Mini-wykłady, ćwiczenia warsztatowe, symulacje (scenki video), dyskusje


:: CZAS TRWANIA
 

    2 dni


______________________________________________________________

 

Powrót  do listy szkoleń    zobacz termin szkolenia otwartego
 
  pobierz szczegółowy katalog szkolenia (pdf - 150KB)

Copyright © Aspire Group International , Kraków  tel/fax: (0) 510.086.835, Warsaw tel/fax: (22) 446.05.06
 
 
 
Live Chat Software for Business