Newsletter:

OK

   

 
PODSTAWOWE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY - CZĘŚĆ 1  i 2
_________________________________________________________

::CEL SZKOLENIA

  • Poznanie kluczowych elementów wizyty handlowej i  metod skutecznej sprzedaży
  • Umożliwienie przedstawicielowi handlowemu realizacji celów w punkcie sprzedaży
     

    :: TEMATYKA ZAJĘĆ

  • Rola przedstawiciela handlowego
  • Planowanie pracy
  • Etapy wizyty handlowej
     
    • Otwarcie
    • Uświadomienie potrzeb
    • Sprzedawanie  korzyści
    • Przezwyciężenie zastrzeżeń
    • Zamknięcie
       
  • Merchandising produktu

    :: KORZYŚCI

  • Umiejętność przeprowadzania wizyty handlowej
  • Efektywne wykorzystanie czasu spędzonego u klienta
  • Wizerunek profesjonalnego przedstawiciela handlowego - jako wizytówka firmy


    :: METODY SZKOLENIA

     
  • Wykłady, ćwiczenia, dyskusje, scenki nagrywane na video i ich analiza


    :: CZAS TRWANIA
     
  • Każda z części trwa od 2 do 5 dni



    ______________________________________________________________

     
    Powrót  do listy szkoleń    zobacz termin szkolenia otwartego


    pobierz szczegółowy katalog szkolenia (pdf)

     

  • Copyright © Aspire Group International , Kraków  tel/fax: (0) 510.086.835, Warsaw tel/fax: (22) 446.05.06
     
     
     
    Live Chat Software for Business