Newsletter:

OK

   

 
ZARZĄDZANIE KLUCZOWYMI KLIENTAMI
_________________________________________________________

::CEL SZKOLENIA

  • Zapoznanie handlowców i specjalistów z zasadami budowania relacji z kluczowymi klientami
  • Przygotowanie wysokokwalifikowanej kadry zarządzającej kluczowymi klientami
     

    :: TEMATYKA ZAJĘĆ

  • Rola specjalisty ds. kluczowych klientów
  • Planowanie i zbieranie informacji
  • Hierarchia potrzeb klienta
  • Etapy sprzedaży
  • Zadawanie pytań i słuchanie
  • Punkt zakupu i elementy zarządzania kategorią

    :: KORZYŚCI

  • Wysoko wykwalifikowana kadra zarządzająca kluczowymi klientami
  • Poprawa relacji i efektywności działania w kontaktach z najważniejszymi klientami Firmy


    :: METODY SZKOLENIA

     
  • Wykłady, ćwiczenia, dyskusje, scenki nagrywane na video i ich analiza


    :: CZAS TRWANIA
     
  • Szkolenie trwa  2 lub 3 dni



    ______________________________________________________________

     
    Powrót  do listy szkoleń    zobacz termin szkolenia otwartego


    pobierz szczegółowy katalog szkolenia (pdf)

     

  • Copyright © Aspire Group International , Kraków  tel/fax:  (0) 510.086.835, Warsaw tel/fax: (22) 446.05.06
     
     
     
    Live Chat Software for Business