Newsletter:

OK

   

 
AKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
_________________________________________________________

::CEL SZKOLENIA

  • Wiedza, dotycząca etapów aktywnej sprzedaży produktów i usług
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami
     

    :: TEMATYKA ZAJĘĆ

  • Zasady prawidłowej komunikacji z klientem - słuchanie aktywne
  • Znajomość mowy ciała
  • Bariery komunikacyjne
  • Etapy aktywnej sprzedaży
  • Asertywność w kontaktach z klientem
  • Konstruktywne rozwiązywanie trudnych sytuacji
  • Radzenie sobie ze stresem


    :: KORZYŚCI

  • Wzrost profesjonalizmu, pewności siebie i poczucia kontroli sytuacji
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy
  • Wzbudzanie u klientów szacunku i zaufania


    :: METODY SZKOLENIA

     
  • Mini-wykłady, ćwiczenia warsztatowe, symulacje (scenki video), dyskusje


    :: CZAS TRWANIA
     
  • 2 lub 3 dni



    ______________________________________________________________

     
    Powrót  do listy szkoleń    zobacz termin szkolenia otwartego


    pobierz szczegółowy katalog szkolenia (pdf)

     

  • Copyright © Aspire Group International , Kraków  tel/fax: (0) 510.086.835, Warsaw tel/fax: (22) 446.05.06
     
     
     
    Live Chat Software for Business